Fragt & Levering

Find svar på dine spørgsmål

Hos Festboks tilstræber vi os at pakke og afsende ordre indgået inden kl. 20 på samme dag, ordre herefter sendes næstfølgende hverdag. Ordrer, der modtages efter kl. 20.00 på hverdage, i weekenden og på helligdage, bliver håndteret den først kommende hverdag.

Ordrer, der skal afhentes i Aalborg på adressen, pakkes efter samme princip og kan typisk hentes samme hverdag, som de er bestilt, hvis ordren er modtaget inden kl. 12.00 (Afhentningstidspunktet skal aftales på forhånd).

Der kan desværre ikke gives garanti på leveringstiden. Alle ovenstående leveringstider er vejledende, og levering senere end angivet giver ikke ret til annullering af ordrer.

Er der sket en fejl, hvor varen alligevel ikke er på lager, vil du blive kontaktet hurtigst muligt, enten via telefon eller e-mail, så vi i fællesskab kan finde en løsning.
Levering anses for at være sket, når ordren er leveret på leveringsadressen, og varen er kommet i kundens besiddelse, dvs. når ordren er overgivet til kunden eller nogen på dennes vegne. Herefter er det køber, der bærer risikoen for skader på produktet.

Til danske adresser og pakkeshops kan du vælge mellem forskellige leveringsformer med GLS eller DAO. Handler du for mere end 450 kr giver vi fragten.

På alle ordre hvor der forekommer gratis fragt accepterer du også vores betingelser herom.

Ved gratis fragt har Festboks.dk fuld ret til selv at vælge hvilke leveringsmetode der skal benyttes. Kunden accepterer ved at benytte gratis fragt at ved fortrydelse eller returnering af ordren vil Kunden blive opkrævet for fragtomkostningerne hvis det totale beløb kommer under 450kr, medmindre anden aftale er indgået mellem Festboks.dk og Kunden.

Hvis en pakke skal hentes på et udleveringssted, skal Kunden gøre dette inden for det tidsrum, der er angivet i meddelelsen. Pakker skal normalt afhentes personligt med gyldig legitimation og ordrenummer. Kunden vil modtage en leveringsmeddelelse, der angiver, hvor og hvornår pakken skal hentes. Meddelelsen kan være sendt som e-mail, almindelig post eller via telefon eller sms, hvis Kunden har oplyst et mobilnummer. Hvis Kunden ikke henter pakken, opkræves Kunden et gebyr på 149 kroner for de håndteringsomkostninger.

Kontakt os hvis din forsendelse er blevet skadet under transporten – så hjælper vi dig med reklamation hos transportselskabet.