FAQs
Find svar på dine spørgsmål
Skal jeg åbne en konto for at kunne handle på Festboks.dk?
Nej, det behøver du ikke. Du kan til enhver tid foretage køb som gæst.
Hvis du opretter en konto hos os, får du dog mulighed for at bestille uden at skulle indtaste dine detaljer, hver gang du handler på Festboks.dk. Du kan tilmelde dig med det samme, eller først oprette en konto når du lander på siden med indkøbskurven.
Hvordan opretter jeg en konto?
Klik på “Login / Registrer” efterfulgt af “Opret en konto” og udfyld dine personlige oplysninger.
Hvordan laver jeg en bestilling?
Kig efter de ønskede varer, og føj dem til din indkøbskurv. Når du er færdig, kan du gå videre til din indkøbskurv og betale for varerne. Kontroller, og sørg for, at alle oplysninger er korrekte, før du bekræfter dine køb og betaling.
Jeg har problemer med at tilføje varer til min indkøbskurv
Det er kun muligt at tilføje varer til din indkøbskurv, så længe de er tilgængelige og på lager. Der kan opstå tilfælde hvor en anden kunde har lagt den sidste vare i kurven før dig, hvilket gør at varen er blevet reserveret til denne kunde i 30 minutter. I tilfælde hvor kunden ikke gennemfører sin ordre indenfor denne tidsperiode vil det være muligt for andre at tilføje varen til deres kurv.
Hvordan betaler jeg for mine ordrer?
Vi accepterer betalinger med MobilePay, Paypal og alle større debit- og kreditkort såsom Mastercard og VISA.
Kan jeg annullere min ordre?
Vi er desværre ikke i stand til at annullere en ordre, efter den er blevet placeret. Dette giver os mulighed for at pakke dine ordrer effektivt og minimere fejl. Det anbefales at kontrollere din ordre, inden du placerer den.
Jeg har en rabatkode, hvordan tager jeg den i brug?
Du kan indtaste rabatkoden enten i feltet “Rabatkode” på indkøbsvogn-siden, før du fortsætter med at betale for ordren eller direkte i kassen, hvor der er en hyperlink til anvendelse af rabatkuponen. Bemærk, at vi er ikke i stand til manuelt at indtaste rabatkoden på din ordre, hvis du har glemt at anvende den ved check-out. Sørg derfor for, at alle oplysninger er korrekte, før du bekræfter dit køb.
Hvordan ved jeg, om min ordre er bekræftet?
Når du har placeret din ordre, vil du modtage en bekræftelses e-mail fra os hvor vi bekræfter, at din ordre er modtaget. Bemærk dog, at ordrer sendes først efter kreditkortbetalingen er godkendt, og fakturerings- og leveringsadressen er bekræftet. Alternativt kan du kontrollere status for din ordre i “Min konto”, hvis du er en registreret bruger.
Hvornår bliver min ordre behandlet?
Hos Festboks tilstræber vi os at pakke og afsende ordre indgået inden kl. 20 på samme dag, ordre herefter sendes næstfølgende hverdag. Ordrer, der modtages efter kl. 20.00 på hverdage, i weekenden og på helligdage, bliver håndteret den først kommende hverdag.
Hvor lang tid tager det at modtage min ordre?
Standardfrister for levering af kurer er fra 1 til 4 hverdage, og Express-kureren er cirka 1-2 hverdage fra bestillingstidspunktet. Dette gælder kun for levering i Danmark.
Ordrer, der skal afhentes i Aalborg på adressen kan typisk hentes samme hverdag, som de er bestilt, hvis ordren er modtaget inden kl. 12.00 (Afhentningstidspunktet skal aftales på forhånd).
Der kan desværre ikke gives garanti på leveringstiden. Alle ovenstående leveringstider er vejledende, og levering senere end angivet giver ikke ret til annullering af ordrer.
Hvordan kan jeg spore min ordre?
Når ordren er afsendt, modtager du en e-mail-bekræftelse med sporingsnummeret. Du kan kontrollere og spore leveringsstatus for dine ordrer hos vores logistikpartnere ved at følge instruktionerne i e-mailen.
Hvordan er forsendelsesomkostningerne?
Forsendelse er GRATIS på alle ordrer over 450kr. Alle andre forsendelsesomkostninger er baseret på vægt og volumen og er fra 40kr.
Kan jeg ændre min leveringsadresse, efter at min ordre er bekræftet?
Desværre kan vi ikke omdirigere ordrer, når de allerede er bekræftede. Sørg derfor for, at du angiver den korrekte leveringsadresse.
Der mangler en vare i min ordre, hvad skal jeg gøre?
Vi beklager, at vi sendte en ufuldstændig ordre. Kontakt vores kundeserviceteam på hej@festboks.dk, så vender vi tilbage til dig så snart vi kan.
Jeg har modtaget en defekt vare, hvad skal jeg gøre?
Vi beklager, hvis du har modtaget en defekt vare fra os. Kontakt vores kundeserviceteam på hej@festboks.dk (du er velkommen til at vedhæfte et billede af produktet), så vender vi tilbage til dig så snart vi kan.
Jeg har modtaget en forkerte vare, hvad skal jeg gøre?
Vi beklager, at vi sendte dig den forkerte vare. Kontakt vores kundeserviceteam på hej@festboks.dk, så vender vi tilbage til dig så snart vi kan.
Jeg har købt den forkerte størrelse eller farve
Vi accepterer retur for produkter, der er købt fra os. Du kan henvende dig til vores politik om retur og reklamation her.
Jeg har ikke modtaget min pakke, hvad skal jeg gøre?
Send en e-mail til vores kundeserviceteam på hej@festboks.dk, hvis du ikke har modtaget din pakke efter 10 arbejdsdage, og vi vil hjælpe dig i overensstemmelse hermed.
Bliver der et tillægsgebyr for genlevering?
Ja, der opkræves ekstra gebyrer for genlevering.
Jeg har endnu ikke modtaget min pakke inden for den fastsatte tidsramme. Hvem kan jeg kontakte?
Du kan kontrollere status på din pakke via “Spor din ordre” for at finde ud af, hvorfor den er blevet forsinket. Alternativt kan du sende os en e-mail på hej@festboks.dk, og vi hjælper dig yderligere.